Monday, January 17, 2011

harap-harap

moga2 lepas ni xde sape sakit ati dgn aku lg,
moga2 lepas ni xde org rase aku mengancam hidup diorg smpai diorg kene ckp belakang,
moga2 lepas ni xtimbul cerita2 panas yg aku cube mencaras,
moga2 lepas ni si pembawa cerita akan rasa puas,
moga2 lepas ni si pendengar cerita akan senyap,
moga2 kamu semua bahagia, sbb aku xmampu berpura2,
moga2 kamu semua baik2 aja, tp berhati2 dengan si penambah cerita,
kerana dia selayaknya menerima golden globe juge,
cerita2nya sensasi, sedang2 elok saja utk buat semuanya mati...
itulah yg terjadi, aku dh 'mati'.
hati aku betol2 dh xde kt ctu lagi.
di kesempatan ini, terima kasih buat semua utk kesekian kali.
utk masa sekarang, aku hanya mampu undur diri,

JUMPE LAGI DI HARI PERHITUNGAN NNT.. =)

No comments:

Post a Comment