Thursday, October 28, 2010

lelaki mane?

pertanyaan itu sangat jeneral...
pertanyaan itu kepada diri sendiri aku tujukan,
aku tidak layak dipunyai mana2 lelaki.

tingkahku kasar,
rupaku juga kurang menyenangkan,
gerak gayaku langsung tidak melambangkan kewanitaan,
aku juga punya sejarah yg menyedihkan..

bersama denganku umpama bersama dengan seorang lelaki kecil yg hanya layak dibuat kawan.
telah beberapa kali percubaan ini gagal,
aku tidak kecewa, cuma telah malas dan tidak mahu berfikir apa2.

biarlah aku mcm ni je, mungkin hidup aku mmg sesuai cani smpai bebile...

=)

2 comments:

  1. alamak.. nk camni sampai bebile..?? uhhu sib baik --> cerah balik selepas hujan, sihat balik selepas sakit, bangun balik selepas tido, lapar balik selepas kenyang, bising balik selepas sepi, and selepas hidup ni, ade mati, and bakal hidup balik..? ehhe..

    tak mungkin akan berterusan mcm ni kd ;) goodluck!! teruskn usaha utk hidup bermakna :D

    ReplyDelete