Thursday, February 4, 2010

Kelab SemuaSukanMau (SESUMAU)

tertubuhnye kelab ni adalah atas dasar suka suki...
aku dgn kwn2 aku (naza, abg nazrol, wawan, joe, bird, beena, bai, jimmy, naz, mie, pi'e dll) memulanye dgn kekwat join sume aktiviti ala2 explorace, treasure hunt, berbasikal, quarter marathon (wujud ke?), n bnyk lg lah.

pastu ade satu mlm 2, kitorg tgh lepak kt kedai mamak seksyen 13 selepas main badminton (ala, yg pi'e selalu tibai nasi kandaq 3 pinggan tu...) kami semua mcm membincangkan ape lg aktiviti nk buat, daki puncak broga dh 2 kali, men badminton, main chess, dam ular, sume kami main, so aku pon come out with this idea, why not kite form 1 group dlm FB on our activities.. (tp mase 2 ckp BM la.) n aku ade sebut, semua sukan nk main, bg name 'semua sukan mau' lah.

time 2 sume mcm gelak2 n xamek kesa, tp pastu aku yg kepala bana ni buat la kelab ni kt FB... (pastu aku pakse sume org yg aku invite approve invitation tu.. hehe) so, semakin hari semakin bertambah la ahli kelab nih...

aku bukan ape, aku bosan xde keje lagi.. hehe.. korg tlg la lyn aku sementara aku masih ade bnyk mase ni... sape tau, mungkin kelab ni boleh grow bigger satu hari nnt? insyaAllah...

p/s aku sayang korg semua.. (walopon dh bnyk kali ckp)

kelik je kt sini...

No comments:

Post a Comment