Saturday, February 13, 2010

Bismillahirrahmanirrahim..... (Penghargaan buat sahabat2..)



Ya Allah Ya Tuhanku......

Kau ampunkanlah dosa2 kedua ibu bapa kami, saudara mara kami, serta sahabat handai kami...
lindungilah kami semua dari api neraka,
jauhkanlah kami semua daripada bala bencana, hasad dengki, tipu menipu, serta lupa diri,

Kau permudahkanlah perjalanan kami semua dalam menuju ke jalan-Mu ya Allah..
Kau berikanlah kami semua petunjuk dan hidayah-Mu agar hari2 yg kami lalui tidak penuh berliku...



Ya Allah,

sesungguhnya tiada sebarang penyesalan di dalam pertemuan aku dgn mereka2 ini ya Allah.
aku amat bersyukur kerana dikurniakan sahabat2 yg sentiasa ada ketika aku jatuh,
yg tidak pernah sekali pun mengeluh ketika aku memerlukan pertolongan sekalipun jauh.
tanpa mereka, aku tidak mungkin dapat berdiri sebegini teguh!

janganlah Engkau menarik kembali 'nikmat' yang telah Engkau berikan kepadaku ini ya Allah...

Amin ya Robbal Alamin..

No comments:

Post a Comment